به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر  صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور سردار علی اکبرنژاد از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در فیروزکوه برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۹۵۱۷

به گزارش جام جم آنلاین تهران، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضورسردار علی اکبرنژاد از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، سرهنگ پاسدار محسن رحیمی فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه، بسیجیان و پیشکسوتان و ادارات در سپاه شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

سردار علی اکبرنژاد از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سالروز آزادی خرمشهر تجلی فرهنگ مقاومت ، ایثار و شهادت بود،گفت: سوم خرداد یک روز با عظمت در تاریخ ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس محسوب می شود چرا که فتح خرمشهر فتح خاک نبود در واقع فتح ایمان بود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان قدرتمند بنا داشتند سه روزه خوزستان و هفت روزه نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند اما به خوبی مشاهده می کنید که دشمنان در چهل و چهارمین سال انقلاب اسلامی ایران با تمام وجود دست تسلیم را بالا می برند سردار با تاکید بر اینکه ذات دشمن بر دشمنی کردن است تاکید کرد: : آن پیروزی عظیم گنج بزرگی است که در بانک و سرمایه ایمانی ما قرار دارد تا هیچگاه احساس تهدید از ناحیه دشمن بر ما وارد نشود.

فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: شاید روزی دنیا ما را کشوری ضعیف و ناتوان می دانست اما امروزه کشور ما نه تنها در بعد نظامی بلکه در بعد اقتصادی نیز از قدرت های جهانی محسوب می شود ، علی رغم اینکه در داخل در بخش اقتصادی مشکلاتی داریم اما براساس فهرست بانک جهانی، اقتصاد ایران در میان کشور های دنیا رتبه قابل قبولی را بدست آورد.

سردار اکبرنژاد در بخش دیگری ازمصاحبه با اذعان به نقش مهم زنان در فتح خرمشهر گفت: زنان با ایمان بودند که مردان را قدرت دادند تا در میدان خرمشهر ایستادگی کنند و در نهایت در عملیات بیت المقدس آن پیروزی بزرگ را به ارمغان آوردند.

وی در پایان با اشاره به فرمایشات امام راحل که فتح خرمشهر را فتح الفتوح نامید یادآور شد: طبق بیانات امام راحل این فتح الفتوح که نتیجه تلاش ها واستقامت انسان های با ایمان ، خود باور و خدامحور بوده است، همیشه در تاریخ کشور می ماند و هیچگاه در تاریخ متوقف نخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها